
Фудбалскиот клуб Барселона го официјализираше новиот спонзорски договор со компанијата „Спотифај“. Стигна потврда дека нов генерален спонзор на Барса ќе биде компанијата „Спотифај“, а договорот на три години е вреден над 200 милиони евра.
Бројката ќе варира во зависност од другите детали како потенцијалното име на стадионот „Спотифај Камп Ноу“, а Барса дефинитивно ќе има 70 милиони по сезона до 2025 година.
На Барселона на крајот од сезоната и истекува договорот со јапонската компанија „Ракутен“, која беше спонзор во изминатите пет години, па новата управа го бараше најдоброто решение. На крајот изборот падна на популарниот „Spotify“, кој е најголемата светска платформа за слушање музика, има четири милијарди плејлисти и над 50 милиони песни.
На овој начин Хоан Лапорта и челниците на клубот ја собраа толку потребната сума на пари за нови засилувања за следната сезона.
Договорот стапува на сила на 1 јули.

-
МАКФУДБАЛ ТИМ НА СЕЗОНАТА ВО ПРВАТА ЛИГА
Шкендија ја освои шампионската титула во Првата лига, а излез во Европа и настап...
Автор makfudbal
-
МАКФУДБАЛ ИГРАЧ НА СЕЗОНАТА: Бесарт Ибраими (Шкендија)
Тој е човек – титула. Каде игра Бесарт, тимот ја освојува шампионската круна. Така...
Автор makfudbal

Евро-фудбал
Ал-Наср со 85 милиони евра по Габриел Мартинели

Евро-фудбал
ПСЖ намириса „одмазда“ и тргнува по Родриго

Интернационалци
Марио Илиевски се пресели во Косово – потпиша за Приштина
