Фудбалскиот клуб Барселона го официјализираше новиот спонзорски договор со компанијата „Спотифај“. Стигна потврда дека нов генерален спонзор на Барса ќе биде компанијата „Спотифај“, а договорот на три години е вреден над 200 милиони евра.
Бројката ќе варира во зависност од другите детали како потенцијалното име на стадионот „Спотифај Камп Ноу“, а Барса дефинитивно ќе има 70 милиони по сезона до 2025 година.
На Барселона на крајот од сезоната и истекува договорот со јапонската компанија „Ракутен“, која беше спонзор во изминатите пет години, па новата управа го бараше најдоброто решение. На крајот изборот падна на популарниот „Spotify“, кој е најголемата светска платформа за слушање музика, има четири милијарди плејлисти и над 50 милиони песни.
На овој начин Хоан Лапорта и челниците на клубот ја собраа толку потребната сума на пари за нови засилувања за следната сезона.
Договорот стапува на сила на 1 јули.
-
Ексклузивна колумна на Филип Лам: Хомогеноста на Шпанија против непредвидливите Германци
Осум селекции сѐ уште остануваат, но сите дваесет и четири нации придонесоа за успехот...
Автор makfudbal
-
(ИН)ДИРЕКТ: Време е за ново „правило“: Ако не минеш две кола во Европа, следните три години „не смееш“ да играш!
Македонските фудбалски туристи се прошетаа низ Европа, добро, низ споредните државички кои се далеку...
Автор Nikola Gjurovski