
Мрачните облаци над „Камп Ноу“ полека исчезнуваат. Барселона веќе извесно време е во сериозни финансиски проблеми, кои ќе бидат елиминирани во поголема мера благодарение на новиот вносен договор. Каталонскиот гигант добива нов спонзор откако е постигнат договор со „Spotify“.
Станува збор за тригодишен спонзорски договор вреден 280 милиони евра. Логото на „Spotify“ ќе биде на дресовите на машкиот и на женскиот тим, како и на опремата за тренинг.
Во договорот не се вклучени само дресовите и опремата, туку и правата на името на стадионот за следната сезона, па на името на стадионот „Камп Ноу“ ќе се додаде зборот „Spotify’.
Претставниците на „Spotify“ беа во свечената ложа на дербито против Атлетико Мадрид.

-
МАКФУДБАЛ ТИМ НА КОЛОТО ВО ПРВАТА ЛИГА
Шкендија мина прва низ целта, и ако се погледне целата сезона, сосема заслужено се...
Автор makfudbal
-
(ИН)ДИРЕКТ: Ќе си ја земам топката и ќе си одам – Кај ќе одиш, на апарати?!
Кај нас во маало, а верувам и во други маала низ нашава Македонија, најубавата...
Автор Nikola Gjurovski

Евро-фудбал
Арсенал избегна пораз на „Енфилд“ (ВИДЕО)

Евро-фудбал
Роналдо пред разделба со Ал-Наср?

Евро-фудбал
Чаби Алонсо има две желби за новиот Реал

Евро-фудбал
Рома остана без капитенот до крајот на сезоната
