Британската консултантска компанија „Brand Finance“ го претстави рејтингот на најскапите фудбалски брендови во светот.
Првото место, како и минатата година, му припадна на Реал Мадрид, иако вредноста на брендот падна од 1,572 милијарди на 1,499 милијарди долари.
Второто место на рангирањето го задржа Барселона, чија вредност на брендот изнесува 1,487 милијарди долари. На третата позиција е Манчестер јунајтед со вредност 1,327 милијарди.
Во Топ 10 најскапи фудбалски бреднови во светот се најдоа и Манчестер сити (1,313 милијарди), Баерн Минхен (1,255 милијарди), Ливерпул (1,143 милијарди), ПСЖ (1,042 милијарди), Челси (904 милиони), Тотенхем (849 милиони) и Арсенал (792 милиони).
-
Ексклузивна колумна на Филип Лам: Хомогеноста на Шпанија против непредвидливите Германци
Осум селекции сѐ уште остануваат, но сите дваесет и четири нации придонесоа за успехот...
Автор makfudbal
-
(ИН)ДИРЕКТ: Време е за ново „правило“: Ако не минеш две кола во Европа, следните три години „не смееш“ да играш!
Македонските фудбалски туристи се прошетаа низ Европа, добро, низ споредните државички кои се далеку...
Автор Nikola Gjurovski