Англискиот премиерлигаш Ливерпул официјално објави ново партнерство откако се договори со големиот бренд „Coca-Cola“. Двете страни потпишаа долгорочно партнерство, при што компанијата за безалкохолни пијалоци ќе се рекламира и во машкиот и женскиот тим на „Мерсисајд“.
Тимот на Јирген Клоп на тој начин доби дополнително комерцијално засилување со обезбедувањето на оваа соработка.
„Coca-Cola“ вели дека ќе им овозможи на навивачите на „црвените“ уникатни моменти за време на натпреварите кои „не можат да се купат со пари“ и ќе има ограничени изданија со логото на тимот.
Глобалниот бренд стана уште еден спонзор во Ливерпул, кој сака да ги зголеми своите комерцијални приходи за директно да влијае на способноста на клубот да троши повеќе за засилувања на тимот.
We are delighted to come together with @CocaCola as official partners, uniting two of the world’s most iconic brands. 🤝
— Liverpool FC (@LFC) September 29, 2022
-
Ексклузивна колумна на Филип Лам: Чаби Алонсо – творецот на шампионот од Леверкузен
Фудбалот е, за среќа, игра. Победата и поразот понекогаш доаѓаат случајно. Кога се среќаваат...
Автор makfudbal
-
(ИН)ДИРЕКТ: Селекторе, јас не сум среќен со ваква Македонија!
Мартовскиот циклус за некого ширум Европа донесе радост каква што ние почувствувавме во 2021...
Автор Nikola Gjurovski