
Англискиот премиерлигаш Ливерпул официјално објави ново партнерство откако се договори со големиот бренд „Coca-Cola“. Двете страни потпишаа долгорочно партнерство, при што компанијата за безалкохолни пијалоци ќе се рекламира и во машкиот и женскиот тим на „Мерсисајд“.
Тимот на Јирген Клоп на тој начин доби дополнително комерцијално засилување со обезбедувањето на оваа соработка.
„Coca-Cola“ вели дека ќе им овозможи на навивачите на „црвените“ уникатни моменти за време на натпреварите кои „не можат да се купат со пари“ и ќе има ограничени изданија со логото на тимот.
Глобалниот бренд стана уште еден спонзор во Ливерпул, кој сака да ги зголеми своите комерцијални приходи за директно да влијае на способноста на клубот да троши повеќе за засилувања на тимот.
We are delighted to come together with @CocaCola as official partners, uniting two of the world’s most iconic brands. 🤝
— Liverpool FC (@LFC) September 29, 2022

-
МАКФУДБАЛ ТИМ НА СЕЗОНАТА ВО ПРВАТА ЛИГА
Шкендија ја освои шампионската титула во Првата лига, а излез во Европа и настап...
Автор makfudbal
-
МАКФУДБАЛ ИГРАЧ НА СЕЗОНАТА: Бесарт Ибраими (Шкендија)
Тој е човек – титула. Каде игра Бесарт, тимот ја освојува шампионската круна. Така...
Автор makfudbal

Евро-фудбал
Баерн Минхен го обнови интересот за Нкунку

Евро-фудбал
Марко Верати го промени клубот во Катар

Интернационалци
Фета Фетаи потпиша за Ал-Шарјах од ОАЕ

Евро-фудбал
Луис Дијаз се договорил со Баерн Минхен

Евро-фудбал
Марко Асенсио се враќа во Ла Лига?

Евро-фудбал
Шчешни останува во Барселона до 2027 година
