
Фудбалот одамна не е само игра на теренот каде тимот треба да победи. Тоа е глобален бизнис во кој неодминлив дел се навивачите. УЕФА ги откри водечките клубови во секоја земја според интеракцијата што ја имаат со фановите во сопствената држава, но и во целиот свет. Кај нас водечка во овој дел е Шкендија. Има најмногу фанови на социјалните мрежи, најголема интеракција со фановите преку официјалниот сајт, социјалните мрежи – Фејсбук, Твитер, Инстаграм…
Најблиску до нас, Шкендија е во друштво на Црвена Звезда од Србија и Динамо Загреб од Хрватска. Модерните клубови мораат да го следат европскиот чекор и во овој социјално-интерактивен сегмент.
Европскиот првак Баерн Минхен има најмногу следбеници во Германија, Јувентус е лидер во тој поглед во Италија, а Пари Сен Жермен со ѕвездите доминира во Франција. Во Шпанија, во тесна битка Барселона е пред Реал Мадрид, а Ајакс е најдобар во Холандија. Во Шкотска, иако беше префрлен и во понизок ранг, Глазгов Ренџерс има поголема полуларност на социјалните мрежи од Селтик. Во Русија, Зенит од Санкт Петербург е доминантен…

-
Ексклузивна колумна на Филип Лам – Џуд Белингем ќе го освојува светскиот фудбал
Борусија Дортмунд би можела да ја искористи слабата фаза на Баерн Минхен и да...
Автор makfudbal
-
(ИН)ДИРЕКТ: Не е до менталитетот, до квалитетот е!
Македонија имаше водство од 2-0 против Украина и, според зборовите на Барди, играше како...
Автор Nikola Gjurovski

Евро-фудбал
Атлетико Мадрид подобар од Осасуна (ВИДЕО)

Евро-фудбал
Папу Гомеш се враќа во Серија А

Евро-фудбал
Кејлор Навас се сели во МЛС лигата

Прва лига
ФК Вардар: Доста беше!

Евро-фудбал
Кејлор Навас се сели во МЛС лигата

Евро-фудбал
Атлетико Мадрид подобар од Осасуна (ВИДЕО)

Евро-фудбал
Милан со пресврт го победи Калјари (ВИДЕО)
